ka valgyti kad numesti svorio

Ką valgyti, kad numesti svorio?

Jeigu jaučiate būtinybę sulieknėti, teks pamiršti vakarinius ir naktinius reisus prie šaldytuvo. Po šešių vakaro draudžiama valgyti kietą sūrį, riebią mėsą, kruopas ir duonos, bei konditerinius gaminius. Dienos metu, teks atsisakyti dideliu kaloringumu pasižyminčių produktų (turinčių daugiau kaip 150 kcal). Jeigu kyla didelis noras pasimėgauti vienu kitu saldumynu, tai geriau daryti iki pusiaudienio. Taip pat, svarbu nepasiduoti reklamos įtakai ir nevartoti, neva, „lieknėti padedančių“ produktų: jogurtų su priedais, javainių batonėlių. Iš tiesų, siekiant sulieknėti, jie tik pakiša koją – juose daug angliavandenių. Toliau straipsnyje pateikiame kur kas naudingesnių produktų sąrašą ir supažindiname Jus su tuo, ką valgyti, kad numesti svorio? Jeigu suderinsite šiuos patarimus su treniruotėmis, netruksite išvysti rezultatą.

Sąrašas produktų, skirtų lieknėjimui

  • Rauginto pieno produktai (kefyras, jogurtas be priedų, liesa varškė);
  • Žalios spalvos daržovės;
  • Baltyminis maistas, kurį organizmas lengvai įsisavina (kiaušiniai, liesa mėsa, balta žuvis);
  • Augalinis aliejus (alyvuogių);
  • Kruopos;
  • Vaisiai (žali obuoliai, avokadai, greipfrutai, kriaušės);
  • Ankštinės daržovės;
  • Pomidorai, saldžioji paprika;
  • Uogos;
  • Gėrimai (juoda, nesaldinta kava, žalioji arbata, vanduo).

Probleminė zona – pilvas

Tai pati problematiškiausia mūsų kūno dalis, ant kurios dėl netinkamos mitybos, pasyvaus gyvenimo būdo arba hormonų apytakos sutrikimų, kaupiasi riebalai. Tad, kaip numesti svorio, tuo pačiu įgyjant dailesnę taliją? Tai nėra nepasiekiamas tikslas. Tačiau, jo įgyvendinimą taip pat reikėtų pradėti nuo mitybos sureguliavimo. Visų pirma, kad ir kaip sunku, reikia atsisakyti miltinių produktų ir greito maisto, saldumynų, riebių ir keptų produktų, sūdytų produktų ir alkoholio.

Antra vertus, svarbu atminti, kad organizmui svarbus nuosaikumas. Jam nesvarbu, suvalgėte du saldainius, ar kilogramą saldžių vaisių. Riebaliukai vis vien kėsinsis nutūpti ant Jūsų pilvo. Todėl, siekiant numesti svorio, reikia vengti didelių porcijų. Pagrindiniu maistu, turėtų tapti kruopos ir daržovės. Taip pat labai svarbu vartoti skystus patiekalus: sriubas, kompotus, kisielius. Kasdieniniame racione reikia atrasti vietos baltyminiam maistui: mėsai, žuviai, pieno produktams. Geriausias desertas – įvairūs vaisiai.

Ką valgyti pusryčiams, kad numesti svorio?

Tie kas nepusryčiauja, smarkiai klysta, juk rytinis maistas skirtas suteikti mums energijos visai dienai. Tačiau, svarbu paisyti ir rekomenduojamo kalorijų kiekio, kuris turėtų būti gaunamas su maistu, pusryčių metu. Šis valgymas turėtų būti 300–350 kcal energetinės vertės. Beveik pusė rytinės porcijos turėtų būti sudaryta iš angliavandenių. Tai, žinoma, ne saldumynai, o naudingieji angliavandeniai, nekrakmolingos daržovės, vaisiai ir pilno grūdo produktai. Porcija neturėtų būti didelė, apie 55 g. Neatskiriama rytinio raciono dalimi yra ir baltymai: 15–20%, maždaug 20 g. Puikiu baltymų šaltiniu bus kiaušiniai ir pienas, baltymų kokteilis, riešutai. Na, o riebalų taip pat nereikėtų išbraukti. Jiems atitenka 30–35% pusryčių vertės, t. y.15 g.

Ką galima valgyti nakčiai, kad numesti svorio?

Dažna bandančiųjų sulieknėti klaida – noras sočiai pavalgyti vakare. Pietums dar galima leisti sau bulvinius patiekalus. Tačiau, vakarieniaujant, geriau susilaikyti nuo kaloringo maisto. Tad, ką gi galima valgyti vakarais? Geriausias variantas – lengvos daržovės, nesaldūs vaisiai, žalumynai, uogos. Salotų padažams galima naudoti liesą gretinę, alyvuogių aliejų. Vakarienei, norint numesti svorio, geriau nenaudoti gyvulinės kilmės riebalų, sunkiai virškinamų produktų.

Apibendrinimas

Taisyklinga mityba – tai gyvenimo būdas. Taisyklinga mityba padeda palaikyti svorį ir nepriaugti jo papildomai. Kitaip, negu laikantis dietų, negresia persivalgymo tarpsniai, kurių metu valgoma viskas iš eilės. Taip yra todėl, kad, taisyklingai maitindamasis, žmogus nejaučia alkio. Taigi, svarbu žinoti ne tik, ką, bet ir kaip valgyti, kad numesti svorio. Pagrindinė sąlyga – su maistu gaunamos energijos kiekis turi būti mažesnis, nei sunaudojamos energijos kiekis. Svarbu skaičiuoti kalorijas, pašalinti kaloringus produktus (cukrų, keptus gaminius, saldumynus). Didelė svarba tenka ir mitybos režimui. Jeigu esate linkę užkandžiauti vakarais, iš anksto nuspręskite, kuo keisite įprastus, nesveikus ir kaloringus užkandžius. Ir pabaigai – pagrindiniai sveikos mitybos principai:

  • Pagrindiniai raciono produktai – daržovės ir nesaldūs vaisiai;
  • Pakankamas skysčių vartojimas;
  • Būtini pusryčiai (košė);
  • Kaloringų produktų pakeitimas mažiau kaloringais;
  • Susitelkimas ties valgomu maistu;
  • Visiškas alkoholio ir jo savo sudėtyje turinčių produktų atsisakymas;
  • Porcijų mažinimas.